درب ضد سرقت

ویژگی ها و مزایای درب ضد سرقت

فهرست مطالب : پنهان

 مقاوم بودن درب ضد سرقت

درب ضد سرقت باید دارای مقاومت لازم در برابر دیلم و ورود متجاوزانه به محل را دارا باشد. درب ضد سرقت به دلیل دارا بودن سازه فلزی در پشت رویه آن و به شرط اینکه سازه فلزی طبق اصول مهندسی ساخته شده باشد و آهن کشی به صورت بادبندی استفاده شده باشد ( به صورت عمودی و افقی سازه فولادی استفاده شده باشد ) می تواند در مقابل فشار و دیلم متجاوزین از خود استقامت خوبی نشان دهد. شایان ذکر است که درب ضد سرقت باید از قفل خوبی با برند معتبر برخوردار باشد ونیز باید در پشت قفل سازه فولادی تقویت شده باشد.

مقاومت درب ضد سرقت در برابر برش ها و فشار بر سطح در درب ضد سرقت و بر گوشه‌های درب ضد سرقت بارز ترین ویژگی درب ضد سرقت می باشد و در زمان ورود سارقین و متجاوزین مانع از تخریب درب ضد سرقت می شود.

درب ضد سرقت از استانداردهای لازم در زمان وقوع حوادث غیرقابل پیش بینی مانند ریزش ساختمان، زلزله و آتش سوزی نیز تا حدودی برخوردار بوده است و مقاومت بیشتری از خود نسبت به درب های معمولی نشان می دهند.

درب ضد سرقت

 عایق بودن درب ضد سرقت

درب ضد سرقت علاوه بر امنیت بر اساس استانداردهای محیطی همچون عایق سرما، گرما، باد رطوبت و صدا طراحی و ساخته شده است. این یکی از مباحث مهم در شهرسازی و ساخت و سازه مدرن امروز است، و این قضیه نیز در ایران در مبحث 19 قانون طرح تفظیلی شهر تهران و شهر های بزرگ که برای جلوگیری از اتلاف انرژی هست دیده شده و باید از طرف سازنده های محترم اجرا شود.

عایق بودن درب ضد سرقت در برابر صدا و حرارت و گرد و غبار و تامین مبحث 19 ساختمان به دلیل اینکه درب ضد سرقت از چندین لایه تشکیل شده و نیز به دلیل اینکه در هر دو سمت درب ضد سرقت فوم بکار رفته باعث جلوگیری از انتشار صوت شده و همچنین واشر درز گیر درب ضد سرقت نیز نقش کلیدی در انتشار صدا و همچنین نفوذ گرد و غبار به داخل منزل دارد.

 شکیل بودن درب ضد سرقت

درب ضد سرقت جزئی از موارد زیبایی معماری ساختمان که می تواند حس زیبایی شناسی شخص رو بر انگیخته کند. درب ضد سرقت به دلیل همخوانی اجزا آن نه تنها نقش حفاظتی دارد بلکه می تواند باعث زیبایی محیط شده و نقش کلیدی در معماری ساختمان شما داشته باشد.

و امروزه با مدرن شدن درب ضد سرقت بدست صنعت کاران، درب ضد سرقت لوکسی پا به عرصه صنعت ساختمان گذاشته اند که این زیبایی رو دو چندان کرده است از آن جمله می توان به درب ضد سرقت استیل اشاره کرد که ضمن بهرمندی از شکیل بودن استیل و لاکچری بودن آن می تواند بسیار مقاوم باشد و نقش بازدارندگی خوبی برای سرقت به عنوان درب ضد سرقت داشته باشد.

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت باعث کم شدن هزینه ها شده

درب ضد سرقت (استاندارد) از درجه بالای استانداردهای کیفیت برخوردار بوده و مانعی خوبی در برابر سرقت می باشد. و به لحاظ ظاهر نیز امروزه دارای طرح های بسیار زیبا می باشد که علاوه بر صرفه جویی در هزینه نهایی ساختمان، زیبایی بسیاری به واحدهای مسکونی هدیه می نماید.

پس می توان نتجه گرفت که درب ضد سرقت بدلیل اینکه یک جدا کننده محیط خارجی از داخل آپارتمان ها می باشد. نقش بسیار زیادی در ایجاد امنیت و جلوگیری از نفوذ و اتلاف انرژی دارد و هر خانه مدرنی نیازمند یک درب ضد سرقت می باشد که بر اساس نوع معماری آن تهیه شده باشد.

به صرفه بودن بکار بردن درب ضد سرقت در ساختمان ها به شرط اینکه از درب ضد سرقت ارزان استفاده شود. درب ضد سرقت به دلیل اینکه در یک مجکوعه همه اجزا آن ساخته شده و روی درب سوار می شود.

با حذف واسطه ها در اجزای تشکیل دهنده این کالا به دلیل اینکه حداقل ده آیتم در ساخت درب ضد سرقت (از جمله دستگیره درب ضد سرقت –قفل درب ضد سرقت-چشمی درب ضد سرقت -دخیل هستند می تواند ضمن امنیت قیمت بصرفه تری هم در صورتی که فرد خود اقدام به جمع آوری تمام این اجزاع برای یک درب معمولی نماید داشته باشد (به دلیل سودی که واسطه ها روی هر کدام از این اجزا می گیرند تا کالا به دست مصرف کننده برسد) و ضمن اینکه درب ضد سرقت با عایق هایی که دارد جلوی اتلاف انرژی را گرفته و باعث کم شدن هزینه های انرژی منازل و اماکن شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *