درب ضد سرقت

درب ضد سرقت فلزی

ابتدایی ترین چیزی که در مورد درب ضد سرقت فلزی به ذهن می رسد این است که این گونه درب ها از جنس فلز ساخته می شوند. و به همین دلیل به عنوان درب ضد سرقت فلزی شناخته می شوند.

درب ضد سرقت فلزی از رویه فلزی، چهار چوب فلزی، دستگیره و قفل فلزی ساخته می شوند که با یک لایه رنگ مقاوم در برابر زنگ زدگی می تواند محافظت می شوند و یا فلز های ضد زنگ درست شده باشند.

نکته ای که در ابتدا باید به آن توجه داشته باشید این است که درب ضد سرقت فلزی در ایران تولید بسیار محدودی دارند. پس آنچه که در بازار به عنوان درب ضد سرقت فلزی می بینید.

درب ضد سرقت

عموما درب ضد سرقت ساخت کشور چین ( درب ضد سرقت فلزی چینی ) هستند. درب ضد سرقت تولید کشور چین مانند سایر اقلامی که از این کشور وارد ایران می شود، از قیمت پایین‌تر ( و به عنوان درب ضد سرقت ارزان قیمت معروفند )و معمولا کیفیت پایین‌تری نسبت به سایر مدل‌ها برخوردار است.

درب ضد سرقت فلزی معمولا از فولاد ساخته می شوند که یا استنلس استیل می باشند. مانند درب استیل و یا فولاد معمولی که با یک لایه محافظ در برابر زنگ زدگی محافظت شده اند که در بازار بیشتر به درب ضد سرقت چینی معروف هستند که از استقامت پایینی در برابر دیلم و فشار بر خوردار هستند و بیشتر اسم ضد سرقت را یدک می کشند.

یکی از با کیفیت ترین درب ضد سرقت فلزی درب ضد سرقت فلزی ایرانی می باشد که از تلفیق رویه فلزی و درب ضد سرقت رویه چوب ساخته می شوند، به صورتی که بجای رویه چوب رویه فلزی روی آن سوار شده (تنها قسمت غیر فلزی در درب ضد سرقت رویه چوب رویه آن می باشد) و با کمی بیشتر کردن ضخامت لایه محافظ (لایه محافظ در برابر زنگ زدگی) می توان به تمام اهداف و انتظاراتی که از یک درب ضد سرقت فلزی داریم رسید.

درب ضد سرقت

مزیت های درب ضد سرقت فلزی

-درب ضد سرقت فلزی یکی از درب های ضد سرقت مقاوم در برابر حرارت(تابش مستقیم نور خورشید) می باشد و در اقلیم های گرم و در معرض تابش مستقیم نور آفتاب مقاومت لازم را در برابر بلند شدن رویه و تغییر شکل رویه دارا می باشد.

-درب ضد سرقت فلزی اگر از پوشش محافظ خوبی برخوردار باشد و یا از استنلس استیل (مانند درب ضد سرقت استیل) می تواند در برابر رطوبت هم از خود مقاومت لازم را نشان دهد و درب ضد سرقت فلزی را می توان یکی از گزینه های بسیار خوب برای مناطق مرطوب دانست.

-مقاومت فشاری در درب ضد سرقت فلزی (به غیر از درب ضد سرقت چینی که وارداتی هستند و بی کیفیت) چه در برابر نفوذ سارقین و چه درب برابر صدمات احتمالی در اثر برخورد جسم های تیز بیشتر از دیگر درب ها ی ضد سرقت می باشد و گزینه خوب در بین درب ضد سرقت رویه چوب و درب ضد سرقت رویه پی وی سی دانست.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *