درب ضد سرقت

خصوصیات درب ضد سرقت

فهرست مطالب : پنهان

درب های ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب هایی گفته می شود که مانع از ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است این اطمینان به درب ضد سرقت به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.

که بر خلاف درب های معمولی درب ضد سرقت در مقابل فشار، برش، اهرم و دستکاری قفل از سطح ایمنی بسیار بالایی برخوردار بوده ( درب ضد سرقت ) و امنیت بسیار بیشتری از درب های معمولی حتی با نرده های حفاظتی دارند که اشاره به این مطلب ضروری می باشد که باید درب مورد استفاده قرار گرفته از استانداردهای این محصول بر خوردار بوده و از درب های متفرقه با ابزار یراق معمولی نباشد و درب ضد سرقت در همه جهات دارای استاندارد باشد که در ادامه اشارات و راهنمایی هایی در خصوص خرید درب ضد سرقت و مد نظر قرار دادن چند نکته اساسی در هنگام انتخاب آن کرده ایم.

درب ضد سرقت

متاسفانه مرجع دقیق و کاملی در مورد درب ضد سرقت و آشنایی آن در دسترس عموم نیست و متاسفانه اندک شرکت هایی از این نا آگاهی مردم سو استفاده کرده و درب های در شکل و شمایل درب ضد سرقت را به عنوان درب ضد سرقت به فروش می رسانند(درب ضد سرقت ارزان) که از چند و یا حتی هیچکدام از استانداردهای این گونه درب ها بر خوردار نبوده و دارای ایمنی معمولی در حد درب های معمول و نه درب ضد سرقت می باشند.

به طور مثال در میان دو رویه درب ضد سرقت ارزان هیچ گونه ورق و سازه فلزی به کار نرفته باشد که با چشم و نداشتن آگاهی در این خصوص فهمیدن آن بسیار مشکل می باشد.

در این مقاله سعی شده است تا حدودی به این مسئله پرداخته و آشنایی و نکات لازم را در خصوص درب ضد سرقت در حد قابل قبولی ارائه کنیم. با نصب اینگونه از درها دیگر با خیالی آسوده و آرامش خیال بیشتری از منزل خارج شده و درب منزل خود را قفل نمایید. همواره مسئله حفاظت از منازل با صرف هزینه کم یکی از دغدغه های افراد به شمار می رود که وجود درب ضد سرقت تولید داخل(درب ضد سرقت ایرانی) تا حدود بسیار زیادی از این نگرانی کاسته و بازار بسیار خوبی در کشور ایران را به خود اختصاص داده است.

درب ضد سرقت

و باعث کاهش سرقت از منازل شده است که البته توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که نوع انتخاب و سفارش درب ضد سرقت با محل مورد استفاده آن رابطه ی مستقیم دارد به طور مثال درب ضد سرقت مورد استفاده در ویلا کارخانجات و ادارات باید به مراتب دارای امنیت و مقاومت بیشتری نسبت به درب ضد سرقت منازل باشد و از ورق فولادی ضخیم تری نسبت به درب ضد سرقت منازل استفاده می شود.

همچنین باید از سیستم های حفاظتی بیشتری بهرمند شوند و همچنین ساختار درب ضد سرقت برای مکان های مختلف متفاوت می باشد و متناسب با محل مورد نظر از عایق صوتی، عایق رطوبت، عایق حرارت و برودت، ضد اسید و سایر عایق ها استفاده می شود.

از نظر حس زیبایی شناسی نیز درب ضد سرقت باید تناسب خوبی با محیط مورد استفاده داشته باشد. مثلا برای یک دفتر و یک منزل شیک باید از درب ضد سرقت ترک که به مراتب زیبا تر از دیگر درب های ضد سرقت می باشد استفاده شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *