تناسب درب ضد سرقت با  محل

فهرست مطالب : پنهان

درب ضد سرقت طوری طراحی شده است که کار سارق را سخت می کند و در بیشتر مواقع هم فرد از سرقت ناکام می ماند و پشیمان می شود.

قفل درب ضد سرقت را شاید بتوان گفت با هیچ کلیدی و یا شاه کلیدی نمی توان باز کرد(اگر از برند های معتبر جهانی که چنین ادعای را دارند استفاده کنید). برخلاف درب های معمولی که به راحتی می توان آن ها راحتی با پیچ گوشتی هم باز کرد.

خلاصه اگر به دنبال این می باشید که بتوانید ماه ها و زمان های طولانی خانه و یا محل کار خود را ترک کنید باید از درب ضد سرقت در کنار موارد امنیتی دیگری استفاده کنید؛ تا راهی برای ورود سارق وجود نداشته باشد.

درب ضد سرقت

قبل از انتخاب درب ضد سرقت می بایست محل مورد استفاده را ارزیابی کرد تا درب ضد سرقت متناسب با آن انتخاب شود. در ساختار درب ضد سرقت فلزی از دولایه ورق به ضخامت یک میلی‌متر ساخته شده است که در دو طرف درب ضد سرقت نصب می شود.

برای جلوگیری از آلودگی صوتی و صدا های زندگی شهری از یک لایه عایق صدا در لایه میانی درب ضد سرقت استفاده می شود. از طرفی نیز برای جلوگیری از اتلاف انرژی گرمایی نیز از عایق گرمایی در همان لایه میانی استفاده می شود.

همچنین اماکنی که دور از حضور افراد است از جمله ویلاها، کارخانجات، انبارها و… می‌بایست از درب‌ ضد سرقت با ویژگی‌های خاص استفاده شود، تا امکان نفوذ سارقین پس از برش و تخریب لایه‌های سطحی درب ضد سرقت به داخل مکان مورد نظر را غیرممکن سازند.

به طور مثال درب ضد سرقت مورد استفاده در ویلا کارخانجات و ادارات باید به مراتب دارای امنیت و مقاومت بیشتری نسبت به درب ساختمانی باشد و از ورق فولادی ضخیم تری نسبت به درب ساختمانی استفاده می شود و همچنین باید علاوه بر درب ضد سرقت از سیستم های حفاظتی بیشتری بهرمند شوند.

درب ضد سرقت

ساختار درب ضد سرقت برای مکان های مختلف متفاوت می باشد و متناسب با محل مورد نظر از عایق صوتی، عایق رطوبت، عایق حرارت و برودت، ضد اسید و سایر عایق ها در درب ضد سرقت استفاده می شود.

در این گونه موارد نه تنها ضخامت لایه‌های فولادی در دو طرف درب ضد سرقت به دو میلی‌متر و جمعا چهار میلی‌متر افزایش می‌یابند بلکه لایه میانی نیز از طریق ایجاد شبکه مستحکم فولادی به همراه تزریق مواد ویژه ضد برش، ضد مته، ضد اسید و ضد تخریب در میان درب ضد سرقت تقویت گردیده است.

با توجه به محل عبور افراد باید ابعاد درب ضد سرقت نیز تغییر کند مثلا برای درب ورودی ساختمان که همان درب لابی نیز به آن می گویند باید از درب ضد سرقت دو لنگه یا درب ضد سرقت سه لنگه استفاده شود (ایجاد باز شویی بزرگ تر برای عبور لوازم).

پس درب ضد سرقت به تناسب محیطی که استفاده می شود باید تغییراتی در آن ایجاد گردد تا بتواند توقع خریدار و استفاده کننده را برطرف کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *